جهت استفاده از پنل خریداری شده و دریافت مشاوره، توجه به نکات زیر الزامی است:
- با خرید اشتراک این پنل، می توانید سوالات و ابهامات خود را با کارشناسان ما درمیان گذاشته و در کوتاهترین زمان،نتیجه بگیرید.
- ارائه خدمات در قالب تیکت و از طریق سایت صورت می گیرد.
- با توجه به محدودیت زمانی کارشناسان، زمان مجاز ثبت تیکت از ساعت 9 الی 17 بوده و کارشناسان مجموعه در کوتاهترین زمان (حداکثر 2 ساعت پس از ثبت تیکت) پاسخ را ارسال می نمایند.
- در صورت ارسال تیکت در غیر از ساعات اعلامی، مبنای محاسبه پاسخگویی از ابتدای بازه روز بعد خواهد بود.
- در طرح پایه، تنها راه ارتباطی ثبت تیکت می باشد اما در سایر سطوح، کاربر مربوطه امکان انتخاب تماس تلفنی با کارشناس را نیز خواهد داشت.
- با توجه به پنل خریداری شده، شما کاربر گرامی امکان ارسال 500 تیکت پشتیبانی و 5 تماس تلفنی را دارید. لازم به ذکر است بعد از اتمام اعتبار ارسال تیکت و مشاوره تلفنی، در صورت نیاز به مشاوره بیشتر باید مجدداً اقدام به خرید پنل فعلی نمایید و یا جهت بهرهمندی از مشاوره حضوری، میتوانید از خدمات پنلهای دیگر استفاده نمایید.
- مدت اعتبار پنل خریداری شده توسط شما سه ماه است و بعد از گذشت این زمان، دیگر امکان استفاده از خدمات پنل را نخواهید داشت.
- جهت ارسال تیکت پشتیبانی اینجا کلیک نمایید.
- جهت دریافت پشتیبانی تلفنی میتوانید با شمارههای اعلام شده در صفحه تماس با ما، تماس حاصل فرمایید.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.