اطلاع رسانی

بهترین، کم هزینه ترین و ایمن ترین راه ممکن، دریافت خدمات مشاوره مالیاتی از موسسات حسابداری است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، با توجه به آن که دولت اخیراً در راستای نظام مند سازی سیستم مالیاتی کشور، جلوگیری از فرار مالیاتی و ایجاد سیستم مالیاتی عدالت محور، در حال تلاش است؛ در نتیجه، تعدد و پیچیدگی قوانین مالیاتی روز به روز در حال افزایش است. اخیراً دولت در جهت رسیدن به اهداف مذکور، جرایم مالیاتی را افزایش داده است. جرایم مالیاتی زمانی اتفاق خواهد افتاد که مودیان مالیاتی، از انجام تکالیف مالیاتی خود سر باز کنند. اگر به عنوان اشخاص حقیقی یا حقوقی مشمول قوانین مالیاتی، از تمامی تکالیف و وظایف مالیاتی خود آگاه باشید یا از متخصصان این حوزه راهنمایی دریافت کنید، هیچگاه، جرایم مالیاتی مانع گسترش و سودآوری کسب و کار شما نخواهد شد.

آمار و ارقام نشان داده است که اکثر افرادی که برای نجات از جرایم و چالش‌های مالیاتی، به شرکت‌های حسابداری مراجعه کرده اند، افرادی هستند که به دلیل عدم آگاهی از نحوه انجام صحیح تکالیف مالیاتی، ناچار به پرداخت جرایم سنگین مالیاتی شده اند. ممکن است این سوال برایتان پیش بیاد که چگونه باید کسب و کار خود را از خطر جرایم مالیاتی حفظ کنیم؟

باید بگوییم که بهترین، کم هزینه ترین و ایمن ترین راه ممکن، دریافت خدمات مشاوره مالیاتی از مؤسسات حسابداری است

مزایا دریافت خدمات مشاوره مالیاتی:

مالیات یکی از اساسی‌ترین بخش اقتصاد هر کشوری است که نمی‌توان از پرداخت آن شانه خالی کرد. از این رو، دریافت خدمات مشاوره مالیاتی برای تمامی کسب و کارها الزامی است. دریافت مشاوره مالیاتی از افراد با تجربه و متخصص به شما کمک می‌کند تا بتوانید امور مالی خود را به درستی مدیریت کرده و از پرداخت جرایم مالیاتی سنگین در امان بمانید. مطمئن باشید که اگر بدون دریافت مشاوره و گرفتن راهنمایی از متخصصان مالیاتی، اقدام به انجام امور مالیاتی کنید، قطعاً ناچار به پرداخت هزینه‌های سنگین‌تر خواهید شد.

اگر می‌خواهید وقت و انرژی خود را به جای رفت و آمد در اداره دارایی و مالیات، در راستای گسترش کسب و کار خود سرمایه گذاری کنید، بهتر است هر چه سریع‌تر برای بهبود سیستم مالی و مالیاتی کسب و کار خود از خدمات مشاوره مالیاتی بهره مند شوید. کادر مجرب و حرفه‌ای مؤسسه حسابداری دکتر حساب (حکیمانه حساب اسپادان)تمامی خدمات مالیاتی مهم از قبیل تنظیم و ارسال اظهارنامه عملکرد، تنظیم و ارسال اظهارنامه ارزش افزوده، ثبت و تنظیم گزارشات فصلی و… را به صاحبان کسب و کارها ارائه می‌دهد.

خدماتی که شرکت حسابداری دکتر حساب ارائه می‌دهد جزو دغدغه هر ماه مدیران و صاحبان کسب و کارهاست. زیرا عدم پیگیری و انجام صحیح خدمات فوق، علاوه بر جرایم مالیاتی، کارنامه مالیاتی کسب و کار شما را نیز سیاه کرده و امکان بهره برداری از تشویقات و بخشودگی‌های مالیاتی را از شما سلب خواهد کرد.

www.drhesaab.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *