اطلاع رسانی

دریافت خدمات مالی و مالیاتی

دریافت خدمات مالی و مالیاتی

امروزه دسترسی به اطلاعات مالی شفاف، قابل مقایسه و قابل ‌اتکاء، به منظور پاسخگویی به واحدها و سازمان‌های درون سازمانی و برون سازمانی و تصمیم‌گیری‌های اقتصادی آگاهانه، از مهم‌ترین عوامل توسعه و رشد اقتصادی در بخش خصوصی و دولتی به شمار می‌رود.

از طرف دیگر صاحبان سرمایه، اعتباردهندگان، دولت و دیگر استفاده‌کنندگان، برای تصمیم‌گیری در زمینه‌ی سرمایه‌گذاری، نگهداری سهام، اعطای وام، ارزیابی عملکرد مدیران و دیگر تصمیمات اقتصادی مهم به اطلاعات مالی معتبر، مربوط و قابل فهم نیاز دارند. علاوه بر این، با توجه به پیشرفت‌های صورت گرفته در تمامی زمینه‌ها، امروزه نیاز به مشاوران متخصص در تمامی شرکت‌ها و سازمان‌ها احساس می‌شود.

موسسه حسابداری حکیمانه حساب اسپادانا با علامت تجاری کلینیک حسابداری دکتر حساب، با بهره‌گیری از کادر فنی و مدیران مالی مجرب با بیش از 20 سال سابقه در حوزه های گوناگون اعم از  حسابداری، حسابرسی، مالیاتی و اقتصادی  با هدف ارتقاء سطح کیفی اطلاعات مالی و سیستم‌های مدیریتی و کمک به ایجاد انضباط مالی اشخاص حقیقی و حقوقی تحت شماره 6499 و شناسه ملی 14010109880 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی ایران ثبت و تاسیس گردیده است.

این مؤسسه‌ی حسابداری امیدوار است با همکاری کارکنان خود، در راستای تامین نیازهای به حق مشتریان در خصوص به روز کردن اطلاعات حسابداری، مالیاتی و ارائه‌ی به موقع گزارشات مالی متنوع، بر اساس متدهای روز حسابداری و همچنین خدمات و مشاوره‌ی مالیاتی، سبکی جدید از خدمت‌رسانی به کارفرمایان گرامی را بر مبنای صداقت، مشتری مداری، اعتماد متقابل و تعهد اخلاقی ارائه نماید.

www.drhesaab.ir

09109134050

09109135040

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *