اطلاع رسانی

لوح سپاس و تندیس نهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات به سازمان امور مالیاتی

از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اهدا شد؛

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اهدای لوح سپاس و تندیس نهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات، به دکتر سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور به دلیل کسب رتبه برتر این سازمان در بخش «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» تقدیر کرد.

چهارشنبه، 28 تیر 1402 | Article Rating

   

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، در آیین معرفی برگزیدگان نهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و با حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و میثم لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی، لوح سپاس و تندیس نهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (یادواره شهید دکتر قندی) به دکتر سید محمد هادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور به دلیل کسب رتبه سوم سازمان امور مالیاتی در محور دولت هوشمند، اهدا شد.

گفتنی است نهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات در 4 بخش شامل «کارگروه دولت هوشمند»، «کارگروه پست هوشمند»، «کارگروه صنعت فضایی» و «برگزیدگان کارگروه شبکه ملی اطلاعات» برگزار شد و به این ترتیب در بخش «کارگروه دولت هوشمند» و در زیرمحور «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند»، سازمان امور مالیاتی کشور رتبه سوم را کسب کرد.

متن لوح سپاس به این شرح است:

جناب آقای محمدهادی سبحانیان

رئیس کل محترم سازمان امور مالیاتی کشور

اینک که براساس نظر هیات داوران، آن سازمان موفق به کسب رتبه سوم در محور دولت هوشمند زیر محور «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» درنهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات(یادواره شهید دکتر قندی) شده است، به نشانه قدردانی و به پاس ارج نهادن به تلاش‏های گرانسنگ آن سازمان، این لوح تقدیر اهداء می شود. از خداوند متعال توفیق و موفقیت روزافزون جنابعالی و همکاران محترم را در همه ابعاد زندگی و شغلی خواستارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *