اطلاع رسانی

مدیرکل اقتصادی استان مطرح کرد؛

شناسایی 109 ملك مازاد دولتی در خراسان جنوبی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با اشاره به شناسایی 109 ملک مازاد دستگاه های اجرایی در استان گفت: تاکنون ۳۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از این محل به فروش رسیده که مجموع این مبلغ به استان برگشت شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی، مرتضی ذاکریان در کارگروه مولدسازی استان خراسان جنوبی با نامطلوب دانستن روند واگذاری املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی در استان اظهارکرد: هدف از اجرای این طرح رشد اقتصادی و افزایش بهره وری می‌باشد.

وی به اموالی که مشمول این طرح هستند اشاره کرد و گفت: فضاهای اداری فاقد توجیه اقتصادی از جنبه سرانه استاندارد یا ارزش منطقه‌ای و موقعیت جغرافیایی، دارایی‌هایی که بیش از یک سال راکد یا بدون استفاده باقی مانده باشند و دارایی‌هایی که با کاربری یا بهره برداری تجاری مسکونی اقامتی و مشابه آن و دارایی‌هایی که در سامانه سامانه جامع اموال دولتی (سادا) ثبت نشده باشند مشمول این طرح هستند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه ۱۰۹ ملک از اموال و املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان شناسایی شده است، تصریح کرد: تاکنون ۳۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان املاک مازاد دولتی در استان به فروش رسیده که مجموع این مبلغ به استان برگشت شده است.

وی از دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا اموال مازاد خود را به اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان معرفی کنند و خاطرنشان کرد: اگر چنانچه دستگاه‌های دولتی اموال و املاک خود را معرفی نکردند از طریق سامانه کشوری این اموال شناسایی و بدون اطلاع به دستگاه مربوطه، از طریق کشور این اموال به فروش می‌رسد.

     

www.drhesaab.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *