قوانین و مقررات

مدیرکل امور مالیاتی فارس خبر داد:

7700 میلیارد ریال استرداد مالیات درسال گذشته (فارس)

مدیرکل امور مالیاتی فارس از استرداد بالغ بر 7700 میلیارد ریال مالیات درسال گذشته به فعالان اقتصادی و صادرکنندگان خبر داد.

   

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، حمید رضا ابراهیمی، مدیرکل امور مالیاتی فارس اظهار داشت: تسریع در امور مربوط به استرداد مالیات یکی از شاخص‌های نشان‌دهنده تکریم ارباب‌رجوع است و در سال گذشته بیش از 7 هزار و 702 میلیارد ریال مالیات به فعالان اقتصادی و صادرکنندگان استرداد شده است.

وی افزود:  یکی از گلایه‌های فعالان اقتصادی، دیرکرد در استرداد مالیات بر ارزش‌افزوده بود که با رویکرد جدید نظام مالیاتی و پس از اصلاحاتی که در قانون صورت گرفت، استرداد مالیات بر ارزش‌افزوده به‌شدت سرعت گرفت.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: این اداره کل با تاکید بر اینکه استرداد باید در زمان‌بندی خودش و با جلوگیری از اطاله رسیدگی پرونده ها انجام شود و با عنایت به اهمیت موضوع استرداد مالیات صادرکنندگان، این مبلغ به صادرکنندگان مسترد شده است.

مدیر کل امور مالیاتی فارس تاکید کرد: تلاش این اداره کل بررسی و رفع موانع تولید و حل مسائل مالیاتی کلیه فعالان اقتصادی بر مبنای تعامل و همکاری است و سعی ما بر این است که استرداد مالیات به صادر کنندگان در حداقل زمان ممکن انجام شود.

وی بیان داشت: چنانچه مؤدیان در روند انجام استرداد مالیاتی با مشکلی مواجه شدند ، موضوع را از طریق مرکز ارتباطات مردمی 1526 این اداره کل جهت رسیدگی مطرح کنند.

WWW.Drhesaab.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *