اطلاع رسانی

انتصاب سرپرست مرکز تنظیم مقررات نظام پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان

اطلاع رسانی

با صدور حکمی از سوی رییس کل سازمان امور مالیاتی؛

طی حکمی از سوی رییس کل سازمان امور مالیاتی، سرپرست مرکز تنظیم مقررات نظام پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان منصوب شد.

ﺳﻪشنبه، 13 تیر 1402 | Article Rating

   

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، دکتر سیدمحمدهادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور طی حکمی آقای مهدی موحدی بک‏نظر را به عنوان سرپرست مرکز تنظیم مقررات نظام پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان، منصوب کرد.

در  حکم انتصاب ایشان آمده است:

نظر به تخصص، تعهد، سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت «سرپرست مرکز تنظیم مقررات نظام پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان» منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال در اجرای منویات مقام معظم رهبری در ارتباط با سیاست ‏های اقتصاد مقاومتی و اهداف ریاست محترم جمهور در راستای «عدالت محوری»، «انقلابی گری»، «مردم داری»، «پاک دستی و فسادستیزی»، «قانون مداری» و «مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی» در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور با همکاری، همدلی و همراهی کارکنان توانمند و دلسوز آن مرکز در انجام این ماموریت و سایر وظایف محوله مجدانه بکوشید. همچنین لازم است در دوران تصدی این مسئولیت همواره موارد زیر در اولویت کاری آن مرکز قرار گیرد:

*تدوین و تنظیم مقررات و ضوابط استانداردهای موردنیاز در نظام یکپارچه و فراگیر پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان جهت تصویب در مراجع ذیصلاح.

*توسعه زیرساخت‏ های موردنیاز نظام یکپارچه و فراگیر پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان و مدیریات اجرایی طی سامانه مودیان.

*نظارت بر حسن اجرای مقررات، استانداردها، ضوابط و دستورالعمل ‏های نظام یکپارچه و فراگیر پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان.

*ارزیابی، رتبه بندی و نظارت بر عملکرد شرکت‏ های معتمد ارایه کننده خدمات مالیاتی.

توفیق و سربلندی جنابعالی را در مسیر خدمت به مردم شریف میهن و تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال خواستارم.

www.drhesaab.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *