اطلاع رسانی

واقعه غدیر درس زندگی و دلدادگی است/ امام علی مظهر خوبی ها و اسوه کمالات است

   حجت الاسلام والمسلمین صدیقی:

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی میهمان ویژه جلسه شورای معاونین سازمان امور مالیاتی کشور ضمن توصیف صفات بارز امام علی (ع) گفت: واقعه غدیر قانون و قاعده‌ ای برای مسلمانان بود تا حاکم و زمامدار در تراز امام علی (ع) باشند.

چهارشنبه، 14 تیر 1402 | Article Rating

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر میهمان ویژه جلسه شورای معاونین سازمان امور مالیاتی کشور بود که با حضور دکتر سیدمحمدهادی سبحانیان رئیس کل سازمان، معاونین ایشان، مدیران کل ستادی و همچنین حضور وبیناری مدیران کل امور مالیاتی استان ‏ها برگزار می شد، اظهار داشت: واقعه غدیر در حوادثی که در تاریخ خلقت رخ داده قابل قیاس با هیچ واقعه ‌ای نیست و هیچ پیامبری برای تعیین جانشین خود چنین اقدامی نکرده است. اقدامی که پیامبر در انتصاب امام علی و اهل بیت (ع) انجام داد در تاریخ بی ‌سابقه است.

وی با بیان اینکه اگر امام علی (ع) که مظهر همه خوبی‌ها است به درستی تبلیغ نشود، همه دین تبلیغ نشده است، گفت: در واقع منظور خداوند بیمه کردن راه تکامل بشر از خطر شرک و تحریف و حاکمیت طاغوت‌ها است و بر این اساس روز غدیر مهم‌ترین روز تاریخ بشر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی خاطرنشان کرد: امام علی (ع) فرهنگ است، زندگی است، تمدن است، عشق و معرفت است و تمام کمالات دنیوی و اخروی در او جمع است و رهروان او باید همه خصایص و ویژگی ‏های او را در کار و زندگی الگو قرار دهند.

دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر ضمن اشاره به نقش ایده ‌پردازی و هماهنگ ‌کنندگی این بنیاد و همکاری با سایر نهادهای فرهنگی گفت: ضرورت دارد عید غدیر هر ساله باشکوه تر از سنوات قبل برگزار شود تا علاوه بر نهادینه سازی این موضوع، آثار و برکات آن شامل همه آحاد جامعه و اقتصاد کشور شود.

www.drhesaab.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *