قوانین و مقررات

حمایت از واحدهای تولیدی از اولویت‏‌های امور مالیاتی استان است (کهگیلویه و بویراحمد)

مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: حمایت از واحدهای تولیدی و رفع مشکلات مالیاتی آنان از اولویت‏‌های امور مالیاتی استان است.

   

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، فرخان، مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با مدیرکل بازرسی استان، نقش دستگاه های نظارتی را در اجرای صحیح قوانین مهم دانست و  گفت: اجرای صحیح قوانین مالیاتی مهمترین مولفه کار برای ادارات و ماموران مالیاتی است.

فرخان هم چنین مبارزه با فرار مالیاتی را یکی از دغدغه های مهم مسئولان و ماموران مالیاتی دانست و گفت: در فرآیند وصول مالیات، برای حمایت از واحدهای کسب وکار و رونق تولید، برخی معافیت ها و بخشودگی ها درچارچوب قانون پیش بینی شده است‌.

مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد رویکرد امور مالیاتی استان را حمایت از چرخ‌های تولیدی عنوان کرد و گفت: ما از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد و از واحدهای صنعتی که تکالیف قانونی خود را انجام داده باشند، حداکثر حمایت ممکن خواهد شد.

در ادامه این دیدار مدیرکل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد با مهم توصیف کردن مقوله مالیات ستانی برای تامین منابع پایدارگفت: مجموعه امور مالیاتی تلاشگر و پاکدست است و مشارکت و نقش آفرینی مؤدیان استان در انجام تکالیف قانونی خود و پرداخت مالیات موجب توسعه و آبادانی استان می ‏باشد. 

وی هم چنین با اشاره به فعالیت قضات در هیات‏ های حل اختلاف مالیاتی و وجود تجارب ارزنده و آثار خوب اجرای دقیق قانون دراین بخش افزود: امور مالیاتی در راستای وصول مالیات رسالت مهمی را برعهده دارد و تلاش این مجموعه در اجرای صحیح قوانین مالیاتی انکارناپذیر است.
مدیرکل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در خاتمه این دیدار نقش مالیات در تامین منابع مالی مورد نیاز جامعه را به عنوان حقوق دولت مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: وصول عادلانه مالیات، یک ضرورت انکارناپذیر است و هدف از استقرار تیم های بازرسی در ادارات پیشگیری از بروز تخلف، اجرای صحیح قوانین و کمک به ارتقای سلامت اداری می‏ باشد.

www,drhesaab.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *