قوانین و مقررات

سهم شهرداری‌ها از مالیات بر ارزش افزوده افزایش می‌یابد (اردبیل)

مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل از افزایش سهم شهرداری‌ها از مالیات بر ارزش افزوده خبرداد.

   

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، داریوش سرخانی‌مقدم، مدیرکل امورمالیاتی استان اردبیل در دیدار با محمود صفری، شهردار اردبیل گفت: سهم شهرداری‌ها از مالیات بر ارزش افزوده افزایش می‌یابد تا شاهد آبادانی وتوسعه عمرانی شهرها باشیم.

وی با تقدیر از اقدامات شهردار اردبیل در به کارگیری مالیات بر ارزش افزوده در توسعه عمرانی این شهر ، افزود: تمام ۴ درصد مالیات بر ارزش افزوده‌ای که در اختیار شهرداری استان قرار گرفته در توسعه عمرانی شهر استفاده شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل با اشاره به اینکه قدردان تلاش‌های شهرداری در توسعه و عمران شهری هستیم، بیان کرد: سهم مالیات در توسعه و آبادانی کشور به خصوص در شهرها و روستاها نسبت به گذشته بیشتر شده، بطوری که مبالغ قابل توجهی به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان واریز شده است.

وی تاکید کرد: اطلاع رسانی دقیق و به موقع از نحوه مصرف این منابع در شهرها و روستاها از سوی مسئولان مربوطه نقش بسیار موثری در مشارکت مردم و وصول مالیات می تواند داشته باشد.

در ادامه این دیدار، صفری، شهردار اردبیل اظهار داشت: مالیات بر ارزش افزوده نقش مهمی در اجرای به موقع و پیشرفت فیزیکی چندین پروژه فعال در سطح شهر اردبیل داشته که امیدواریم با بهره برداری از آنها خدمات ارائه شده به شهروندان کیفیت بیشتری داشته باشد.

www.drhesaab.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *