قوانین و مقررات

مدیرکل امورمالیاتی مازندران تاکیدکرد:

ارتقای عدالت مالیاتی دستاورد اجرای تبصره ماده 100 (مازندران)

مدیرکل امورمالیاتی مازندران ارتقای عدالت مالیاتی را دستاورد اجرای تبصره ماده 100 قانون مالیات های مستقیم دانست

   

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، اسلامی، مدیرکل امور مالیاتی استان مازندران، با تاکید بر اینکه بهترین روش برای جلوگیری از آسیب به فضای کسب و کار و ایجاد عدالت مالیاتی استفاده از تسهیلات تبصره ماده 100 قانون مالیات های مستقیم می باشد، ادامه داد: بر اساس بخشنامه سازمان امورمالیاتی کشور، مشاغلی که فروش کالا یا خدمات آنها کمتر از مبلغ 67/200/000/000 ریال باشد، می توانند از تسهیلات تبصره ماده 100 قانون مالیات های مستقیم استفاده کنند.

وی ادامه داد: یکی از مزایای این روش عدم ارائه اسناد و مدارک بوده و مودی با مراجعه به درگاه ملی سازمان امورمالیاتی کشور و با مشاهده مالیات خود، می تواند طی چهار قسط مالیات قطعی شده خود را پرداخت کند.

اسلامی با اعلام اینکه در  سال 1401، مبلغ 6400 میلیارد تومان از مودیان استان وصول شده، اعلام کرد: این امر منجر به تحقق 105 درصدی وصول مالیات شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 35 درصدی را نشان می دهد.

مدیرکل امورمالیاتی مازندران با بیان اینکه تکریم مودیان، تحقق صددرصدی سهمیه وصولی و عدالت مالیاتی از مهمترین اولویت های کاری ادارات امورمالیاتی است، خاطرنشان کرد: استفاده از تمامی ظرفیت ها در امر اطلاع رسانی و فرهنگ سازی برای استفاده مودیان مالیاتی از تسهیلات تبصره ماده 100 قانون مالیات های مستقیم، امری حائز اهمیت است.

www.Drhesaab.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *