اطلاع رسانی

امام جمعه شهرستان خدابنده:

مالیات چیست؟

اطلاع رسانی مالیات‏ های پرداختی برای تنویر افکار عمومی ضروریست (زنجان)

امام جمعه شهرستان خدابنده از توابع استان زنجان اظهار داشت: اطلاع رسانی دقیق و فرهنگ‏سازی در خصوص نقش مالیات های پرداختی در توسعه و آبادانی شهرها و روستاها برای تنویر افکار عمومی ضروریست.

ﺳﻪشنبه، 06 تیر 1402 | Article Rating

   

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه شهرستان خدابنده در خطبه ‏های پیش از نماز جمعه به نقش مالیات در عمران و آبادانی شهرها و روستاها اشاره کرد و گفت: مشارکت مردم در پرداخت مالیات می تواند در توسعه همان شهر و روستا موثر باشد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی افزود: مالیات از مهمترین عوامل رشد و توسعه جامعه محسوب می شود و موجب رونق اقتصادی، تحقق عدالت اجتماعی و همچنین افزایش خدمات و عمران و آبادانی کشور می‏ شود.

امام جمعه شهرستان خدابنده به تشویق و ترغیب مردم به تکمیل و ارائه اظهارنامه مالیاتی اشاره کرد و گفت: ضروری است اشخاص حقیقی در موعد مقرر اظهارنامه مالیاتی مربوط به سال 1401 را تکمیل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی، در خاتمه با اشاره به فرم تبصره ماده 100 قانون مالیات‏ های مستقیم خاطرنشان کرد: در صورت استفاده بهینه مودیان مالیاتی از این توافق و تسهیلات آن، علاوه بر بهره مندی از مشوق های قانونی این تبصره، موجب جلوگیری از اتلاف زمان و صرفه جویی در هزینه ها می‏ گردد.

www.drhesaab.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *