اطلاع رسانی

مدیرکل امور مالیاتی لرستان:

فرهنگ سازی مالیاتی، یکی از ضرورت‏ های نظام مالیاتی است (لرستان)

مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان در سخنرانی پیش از خطبه‏ های نماز جمعه اظهار داشت: فرهنگ سازی مالیاتی، یکی از ضرورت‏ های نظام مالیاتی است.

ﺳﻪشنبه، 06 تیر 1402 | Article Rating

   

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، احمدی، مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان در سخنرانی پیش از خطبه‏ های نماز جمعه  مورخ 26 خرداد با قیاس درآمدهای مالیاتی ایران با کشورهای توسعه یافته و اهمیت آن در توسعه اقتصادی، فرهنگ سازی مالیاتی و اطلاع رسانی را بسیار مهم خواند و گفت: ترویج فرهنگ مالیاتی می‏بایست در جامعه نهادینه شود تا موجب مشارکت بیشتر مردم جهت پرداخت مالیات گردد.

وی هم‏چنین با اشاره به واریز مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری‏ ها و دهیاری‌های استان و نقش مالیات در توسعه استان گفت: درآمدهای مالیاتی استان در سال گذشته بالغ بر ۱۷۰۰ میلیارد تومان بود که ۹۰ درصد درآمدهای استانی را تامین می‏ کند.

مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان در خاتمه با بیان این که ۳۰ هزار نفر از مودیان استان درآمدی کمتر از 67/200/000/000 ریال داشته و مالیات صفر دارند، با دعوت از عموم صاحبان مشاغل و اصناف برای ارائه اظهارنامه و بهره‏مندی از ظرفیت و مزایای تبصره ماده 100، به تبیین این تبصره پرداخت و از مودیان خواست تا در فرصت باقی مانده از امتیازات ارائه اظهارنامه و تبصره ماده ۱۰۰ استفاده نمایند.

www.drhesaab.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *